Kategoria: BiznesStrona 1 z 2
Unia Metropolii Polskich (UMP) wraz z innymi organizacjami i przedsiębiorcami z branży gospodarki odpadami zdecydowanie nawołują do pilnego wdrożenia sprawiedliwego systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (ROP) w Polsce. Postulat…
Franczyza to model biznesowy, który umożliwia przedsiębiorcom prowadzenie własnej działalności pod marką i według modelu sprawdzonego przez inną, ugruntowaną na rynku firmę. Popularność franczyzy wynika z kilku kluczowych…
Myśląc o założeniu własnego punktu kurierskiego, przede wszystkim zastanawiamy się nad jego rentownością. Czy taki biznes pozwoli na godne życie i będzie źródłem bezpieczeństwa dla całej rodziny? Warto…
Nowoczesne technologie informatyczne odgrywają kluczową rolę w każdym aspekcie prowadzenia biznesu. Wybór odpowiedniego oprogramowania dla firm to czynnik, który może zdecydowanie wpłynąć na ich sukces i długoterminowy wzrost….
Faktura to dokument handlowy potwierdzający dokonanie transakcji pomiędzy sprzedawcą a nabywcą towaru bądź usług. W tym artykule dowiesz się, co powinna ona zawierać. Zostanie przedstawiony praktyczny przewodnik dla…
Jeszcze parę lat temu niewiele osób wyobrażało sobie to, że bez wychodzenia z domu można będzie zrobić zakupy spożywcze. Obecnie wiele sklepów oferuje taką możliwość, a zainteresowanie jest…
Nowoczesne oprogramowania do automatyzacji procesów wewnętrznych stają się aktualnie niezbędnym narzędziem każdej średniej i dużej firmy. Po systemy te chętnie sięgają w szczególności organizacje z branży handlu…
Wybór określonej sieci franczyzowej nie jest tak prostym zadaniem, jak to się może na początku wydawać. Dlatego warto zapoznać się z większą ilością informacji na temat tego zagadnienia…
Regularna wymiana oleju w układach mechanicznych jest dość istotna. Dlatego warto się dowiedzieć nieco więcej na ten temat oraz zapoznać się z głównymi zaletami takiego rozwiązania. Czystość w…
Franczyza to idealny model biznesowy dla początkującego przedsiębiorcy. Wchodząc po raz pierwszy na jakiś rynek, nie mamy wyrobionej marki i bazy stałych klientów, często brakuje nam również doświadczenia…