Ustalenie, kto przeprowadzi audyt (lub audyty!) i kto wykona wynikające z niego zalecenia może być równie ważne, jak wybór odpowiedniego rodzaju i częstotliwości audytu. Twój partner biznesowy, który wykona audyt SEO, pomoże Ci upewnić się, że Twoje treści są zgodne z intencjami zapytań użytkowników. To w końcu oni zajmują pierwsze miejsce na planie.
Dobry partner analizujący strony internetowe, niezależnie od tego, czy jest to dostawca usług, czy grupa wewnętrzna, sformatuje odpowiednie raporty i rezultaty, pomoże Ci poruszać się po najlepszych praktykach SEO i znaleźć wydajność powtórnego audytu. Oto, na czym polega dobrze wykonana analiza strony internetowej:
Podczas przeglądu witryny zwracaj uwagę na szczegóły. Przy każdym odkrytym problemie lub okazji partner biznesowy powinien zbadać, co może powodować te problemy, które faktycznie wpływają na Twoje wyniki.
Poznaj aktualne najlepsze praktyki, narzędzia i trendy SEO – w tym zmiany, które zaszły w ekosystemie SEO. Chcesz, aby Twój partner SEO znalazł najbardziej wydajne, aktualne narzędzia i zrozumiał najnowsze aktualizacje Google.
Poznaj swoje cele i kluczowe wskaźniki efektywności, a następnie odwzoruj je. Zrozumienie tego, co liczy się jako konwersja w Twojej organizacji, jest kluczowe! Cel małej witryny non-profit dla nowych klientów będzie zupełnie inny niż cele dużego domu towarowego poszukującego nowych klientów.
Osoba, której powierzysz audyt, powinna tworzyć rezultaty w formacie odpowiednim dla Twojego zespołu, niezależnie od tego, czy są to narzędzia interaktywne, arkusze kalkulacyjne, raporty osobiste, cokolwiek. Różni pracownicy lub agencje mogą tworzyć różne rodzaje raportów.
Nawet jeśli Twój dział deweloperów lub zespół techniczny jest częścią Twojej ekipy SEO, chcesz, aby wyniki audytu były zrozumiałe dla wszystkich obecnych.
Jeśli używasz narzędzia do sprawdzania SEO, może to być o wiele prostsze zadanie. Problemem zazwyczaj jest samo skonfigurowanie narzędzia, aby było dostępne po wstępnym sprawdzeniu. Jeśli przeprowadzasz audyt z pełnym zakresem usług lub audyt hybrydowy, powinieneś mieć osobę kontaktową, która zajmie się dodatkowym wsparciem i pytaniami po audycie.
Osoba ta powinna znaleźć wydajność dla potrzeb powtórnego audytu. Jeśli przeprowadzasz mini audyt co miesiąc lub pełny audyt co sześć miesięcy, lub rok, zechcesz stworzyć skuteczny sposób wykorzystania wiedzy zgromadzonej podczas poprzednich audytów.
Osoba odpowiedzialna za audyt powinna też znać różne rodzaje audytów i rozumieć, który jest odpowiedni dla Ciebie. Nie wybieraj partnera, który sprzedaje Ci największy rodzaj audytu! Chcesz pracować z kimś, kto w razie potrzeby może wyspecjalizować audyt.
Specjalista powinien rozumieć rolę produktów organicznych w całym ekosystemie marketingowym. Twoje zasoby powinny pomóc Ci zrozumieć, w jaki sposób zewnętrzne i płatne treści wpływają na bezpłatne wyniki i odwrotnie.
Przejrzyście przedstawia ceny, oczekiwania i to, co otrzymasz za to, co zapłacisz.
Dowiedz się więcej: https://digitalhill.pl/uslugi/audyty-seo/