Pomimo tego, iż pierwsze oznaki tego, iż epidemia, która zaczęła się w Chinach, przybierze takie rozmiary, że rozleje się na cały świat były oczywiste już na początku roku, to wówczas mało kto zdawał sobie z tego sprawę. Efekt jest taki, iż większość firm okazała się zupełnie nieprzygotowana na funkcjonowanie w sytuacji załamania rynku i kryzysu gospodarczego.

Klient na wagę złota

Niektóre branże odnotowały czasowe zamknięcie wszelkiej działalności gospodarczej. Wśród najbardziej poszkodowanych można wymienić biura podróży czy hotele. Z kolei inne firmy odnotowały znaczny spadek obrotów. Sporo osób straciło zatrudnienie. Zmniejszyły się ich dochody, przez co nie są tak skorzy do dokonywania zakupów. Walka o klienta się zatem mocno zaostrza i każdy, kto chce wyprzedzić konkurencję powinien inwestować w nowoczesne kanały marketingowe.

Profesjonalnie prowadzony marketing – klucz do sukcesu

Korporacje mają specjalne działy, w których zatrudnieni są specjaliści od marketingu odpowiedzialni za to, by promować markę i zdobywać nowych klientów. Mniejsze firmy raczej nie mogą sobie na to pozwolić. Wielu właścicieli niewielkich firm próbuje na własną rękę organizować działania marketingowe, co nie zawsze kończy się dobrze. Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych, to zajęcie dla specjalistów posiadających wiedzę i doświadczenie w tym temacie. Warto działania marketingowe zlecić profesjonalnej agencji, która zaproponuje optymalną strategię dostosowaną do potrzeb klienta.

Zobacz również  5 wskazówek dotyczących prowadzenia przedsiębiorstwa

Wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania

Najlepsza sytuacja to taka, w której strona internetowa posiada wysokie pozycje w rankingu wyszukiwarki na główne frazy, które są chętnie wyszukiwane przez klientów. Jednak mając na uwadze to, iż konkurencja jest duża, a miejsc na pierwszej stronie wyników wyszukiwania tylko dziesięć, to wniosek nasuwa się sam – nawet przy najlepszych chęciach i nakładach finansowych na pozycjonowanie, nie zawsze się uda. Na szczęście istnieje ciekawa alternatywa, która również może przynieść efekty w postaci większej liczby internautów odwiedzających firmową stronę internetową.

Kampania linków sponsorowanych

Linki sponsorowane Google Adwords to dobry sposób na pozyskanie nowych klientów w sytuacji, gdy strona internetowa firmy znajduje się na odległych pozycjach wyników wyszukiwania. Kluczem do sukcesu w tym przypadku jest optymalne określenie budżetu reklamowego, dobór słów kluczowych, a także optymalizacja strony. Te wszystkie działania mają szansę przełożyć się na niższy koszt reklam. Dlaczego kampanie linków sponsorowanych cieszą się tak dużym zainteresowaniem? Przede wszystkim dlatego, iż opłata jest pobierana za efekt. Reklamodawca płaci dopiero wówczas, gdy na skutek reklamy internauta znajdzie się na firmowej stronie internetowej. Istnieje wiele możliwości dostosowywania reklam do własnych możliwości, jednak aby optymalne wykorzystać ten kanał, to trzeba posiadać spore doświadczenie w tematyce kampanii linków sponsorowanych.

Zobacz również  Najciekawsze zastosowania kleju na gorąco

Oto więcej informacji: https://digitalhill.pl/uslugi/kampanie-google-ads/